0
إظهار الكلان كامل فى سورس 5620 و 5666 و 5670 وجميع سورسات السى شارب Clan Fix 100%


بسم الله الرحمن الرحيم

لكثرة الطلبات وبناءاً على طلب الأعضاء الكرام سيتم فى هذا الموضوع شرح اظهار اسم الكلان كامل والكمال لله وحده
يلا نتابع مع بعـــض ولو فى اى مشكله ارجو كتابتها ...

افتح السورس بالسى شارب وروح على المسار الآتى :


Game > Entity.cs

اعمل بحث عن الكود ده :



كود PHP:
public string ClanName 

اول ما تلاقيه امسحه كله وحط بداله الكود ده :

كود PHP:
public string ClanName
        
{
            
get
            
{
                return 
this.clan;
            }
            
set
            
{
                
this.clan value;
                if (
value != null)
                {
                    
int index 0xe8;
                    if (
value != "")
                    {
                        
byte[] buffer = new byte[((((index) + 3) + this.Name.Length) + value.Length) + 2];
                        for (
int i 2< (this.SpawnPacket.Length 7); i++)
                        {
                            
buffer[i] = this.SpawnPacket[i];
                        }
                        
this.SpawnPacket = new byte[((((index) + 3) + this.Name.Length) + value.Length) + 2];
                        
Writer.WriteUInt16((ushort)((((index 3) + this.Name.Length) + value.Length) + 2), 0this.SpawnPacket);
                        for (
int j 2buffer.Lengthj++)
                        {
                            
this.SpawnPacket[j] = buffer[j];
                        }
                        
Writer.WriteUInt16(0x271e2this.SpawnPacket);
                        
this.SpawnPacket[index] = 4;
                        
this.SpawnPacket[index 1] = (byte)this._Name.Length;
                        
Writer.WriteString(this._Nameindex 2this.SpawnPacket);
                        
this.SpawnPacket[((index 1) + this.SpawnPacket[index 1]) + 2] = (byte)value.Length;
                        
Writer.WriteString(value, ((index 1) + this.SpawnPacket[index 1]) + 3this.SpawnPacket);
                    }
                    else
                    {
                        
byte[] buffer2 = new byte[(((index) + 3) + this.Name.Length) + 2];
                        for (
int k 2< (this.SpawnPacket.Length 8); k++)
                        {
                            if (
buffer2.Length)
                            {
                                
buffer2[k] = this.SpawnPacket[k];
                            }
                        }
                        
this.SpawnPacket = new byte[(((index) + 3) + this.Name.Length) + 2];
                        
Writer.WriteUInt16((ushort)(((index 3) + this.Name.Length) + 2), 0this.SpawnPacket);
                        for (
int m 2buffer2.Lengthm++)
                        {
                            
this.SpawnPacket[m] = buffer2[m];
                        }
                        
Writer.WriteUInt16(0x271e2this.SpawnPacket);
                        
this.SpawnPacket[index] = 4;
                        
this.SpawnPacket[index 1] = (byte)this._Name.Length;
                        
Writer.WriteString(this._Nameindex 2this.SpawnPacket);
                        
this.SpawnPacket[((index 1) + this.SpawnPacket[index 1]) + 2] = (byte)value.Length;
                        
Writer.WriteString(value, ((index 1) + this.SpawnPacket[index 1]) + 3this.SpawnPacket);
                    }
                }
            }
        } 

وفى نفس المكان اعمل بحث عن الكود ده :

كود PHP:
public uint ClanId 

امسحه كله وحط الكود ده بداله :

كود PHP:
public uint ClanId
        
{
            
get
            
{
                return 
Conquer_Online_Server.BitConverter.ToUInt32(this.SpawnPacket0xa7);
            }
            
set
            
{
                
Writer.WriteUInt32(value0xa7this.SpawnPacket);
            }
        } 

وبعد كدا دوس:
F6
وبعدين
Ctrl+F5
 

0 التعليقات:

إرسال تعليق

 
تعريب وتطوير mandoo
مدونة conquer Pvp لشروحات السيرفرات الشخصيه © 2010 | عودة الى الاعلى
Designed by mandoo