1
ان بي سي يعطيلك لفلات من لفل 1 الى 140 مقابل سي بي اس




بسم الله الرحمن الرحيم


(
npc)بيجيبلك لفلات من 1 لـــ 140

نضيف الكود دا فى ملف

NPCS.cs:


كود PHP:
#region M case 19994:
 {
 switch (
npcRequest.OptionID)
 {
 case 
0:
 { 
dialog.Text("Hi " + client.Entity.Name+ " I Sell Level 130 For 250k Cps and onther 131-140 each for 500k Cps Cps"); dialog.Option("Yes,I Need Level .", 1); dialog.Option("Yes,I Need Level 131-140.", 2); dialog.Option("NO Thx.", 255); dialog.Avatar(116); dialog.Send();
 break;
 }
 case 
1:
 {
 if (
client.Entity.ConquerPoints >= 500000 && (client.Entity.Level <= 130))
 { 
client.Entity.ConquerPoints -= 500000; client.Entity.Level += 1; client.Entity.Atributes +=3;
 }
 else
 { 
dialog.Text("Please get 500 k cps to Get Level 130."); dialog.Option("I see.", 255); dialog.Avatar(116); dialog.Send();
 }
 break;
 }
 case 
2:
 {
 if (
client.Entity.ConquerPoints >= 500000 && (client.Entity.Level >= 130) && (client.Entity.Level <= 139))
 { 
client.Entity.ConquerPoints -= 500000; client.Entity.Level += 1; client.Entity.Atributes += 3;
 }
 else
 { 
dialog.Text("Please get 500 k Cps cps to Get Level 131-140."); dialog.Option("I see.", 255); dialog.Avatar(116); dialog.Send();
 }
 break;
 }
 }
 break;
 } 
endregion# 

كود النافى كات



كود PHP:
INSERT INTO `npcs` VALUES ('19994', 'Level Seller', '0002', '2790', '1002', '0466', '0348'); 

1 التعليقات:

Mahmoud يقول...

شكرا تسلم بجد هجربو اهو و تسلم على الموضوع :D

إرسال تعليق

 
تعريب وتطوير mandoo
مدونة conquer Pvp لشروحات السيرفرات الشخصيه © 2010 | عودة الى الاعلى
Designed by mandoo